Należy to powiedzieć głośno i dobitnie

A oto odpowiedź, jakiej należy w takim wypadku udzielić: „Co to, chce mnie pani obrazić? Potrzebny mi tylko zwykły szampon. A jeśli jeszcze raz pozwoli sobie pani na jakąś niestosowną aluzję, nigdy więcej nie wejdę do tego sklepu”. Należy to powiedzieć głośno i dobitnie, i jeśli to możliwe w obecności kierownika sklepu. Gdy ten zorientuje się, że tego rodzaju taktyka sprzedaży nie odnosi skutku, obsługa znowu będzie uprzejma, a sprzedawczyni zapyta: „Czego pani sobie życzy”, nie używając słowa „problem”, jeśli nie usłyszy go najpierw z ust klientki. Kobiety muszą się bronić, muszą wierzyć w siebie. Jeśli ktoś powie kobiecie, że jest za stara, jej ręce są w gruncie rzeczy brzydkie, a typ urody, który reprezentuje, nie ma powodzenia, to w pierwszym odruchu uwierzy. Ciągle jeszcze tak jest. Ale to się musi zmienić. Nauczmy się cieszyć sobą. Każdy jest taki, jaki jest. Inni muszą to zaakceptować. Droga do sukcesu jest oczywista. Nie wolno uskarżać się na swoje braki (a tym bardziej zwracać na nie uwagi w towarzystwie), skoncentrujmy się raczej na tym, co posiadamy, nauczmy się wygrywać to jako kartę atutową, niezależnie od tego, czy są to plecy, ręce, włosy, czy szyja. A jeśli ktoś uważa, że fizycznie jest pozbawiony wszelkich powabów, ten niech pomyśli tylko, jakie wrażenie robi na płci przeciwnej mile brzmiący głos, eleganckie ruchy, piękny
oryginalny sposób wysławiania się. Z całą pewnością nie mniejsze niż zgrabny nos. Nie popadajmy w zwątpienie. W każdej kobiecie jest coś pięknego.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *