Dobra firma szkoleniowa, dobre szkolenia, czyli co?

Aby szkolenia biznesowe (czy szerzej: jakiekolwiek szkolenia) przyniosły oczekiwany rezultat, trzeba wybrać dobrą firmę szkoleniową. Ofert na polskim rynku jest jednak na tyle dużo, że przeciętny przedsiębiorca może wpaść w nie lada zakłopotanie, no bo na co zwrócić uwagę w pierwszej kolejności? Na doświadczenie? A może na posiadane certyfikaty? Specjaliści podpowiadają, że najlepszym wyznacznikiem są referencje. Jeżeli dana firma posiada sporo stałych klientów, jeżeli często organizuje szkolenia otwarte, które cieszą się dużą popularnością, słowem: jeżeli cieszy się dobrą opinią, istnieje duże prawdopodobieństwo, że będziemy z niej zadowoleni.

Firma szkoleniowa musi traktować klienta indywidualnie. Gdy więc zobaczymy (np. na pierwszej rozmowie z trenerem biznesowym), że tego indywidualnego podejścia nie ma, tzn. że oferta nie jest uniwersalna, że nie pasuje do profilu naszej firmy i że nie może zostać zmodyfikowana, trzeba zastanowić się, czy aby na pewno dobrze trafiliśmy. Przed podpisaniem umowy dobrze jest też poprosić o próbkę interesującego nas szkolenia – wtedy zyskamy chociaż wstępny ogląd co do programu w praktyce i co do metod przekazywania wiedzy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *